Kattava ja kehittyvä lippujärjestelmä, joka on suunniteltu matkailu-, kulttuuri- tai urheilukohteille.
• Fyysinen tai verkossa myytävä liputus
• Varaus ja myynti verkossa
• Päivämäärän, ajan ja kiintiön hallinta
• Resurssien kapasiteetti ja kalenterit
• Kutsujen hallinta
Pääsynhallinta. Lipun tai e-lipun vahvistaminen ja kävijämäärän valvonta.
• QR-koodin tai viivakoodin tuki
• Omistettu älypuhelinsovellus
• Aikataulut ja kävijäsegmentit
Tuloverohallinnan jatkeena kassapiste rekisteröi kaikenlaisia kassatoimia asiakaspalvelussa, ohjaa maksupäätteitä ja muodostaa kirjanpidolliset merkinnät sekä kassakuittit.
Asiakaspalvelun kassapiste on edustajan työkalu, jolla on laajat toiminnot,
• Päätösten ja hintojen hallinta
• Laiteohjaus
• Myymälämyynti
• Varastoliikkeet ja -tilat
• Lippujen myynti varauksella tai ilman
• Pääsynvalvonta lipunmyynnissä
• Lippujen odottaminen, kyselyt
Kassa mahdollistaa toimenpiteet laskuille, jotka on laskutettu ja maksettu hallinnassa,
• Odottavan laskun maksaminen
• Lasku asiakkaille, joilla on tili
• Kulutus avoimella laskulla